Mijn vrije profileringsruimte in Suriname! - Reisverslagen van Kiki van Dongen - WaarBenJij.nu Mijn vrije profileringsruimte in Suriname! - Reisverslagen van Kiki van Dongen - WaarBenJij.nu

Mijn vrije profileringsruimte in Suriname!

Voor mijn studie HBO-Sociaal Juridische Dienstverlenging vertrek ik vijf maanden naar Suriname om aan de slag te gaan bij de Consumentenkring. Deze organisatie behartigt de belangen van de consumenten in Suriname. Zo geven zij advies, zorgen ze voor begeleiding en wordt samen met de consument naar een oplossing gezocht als dat nodig is. Het is de bedoeling dat ik twee voorlichtingsboekjes ga produceren, een communicatieplan maak en onderzoek ga doen.

Recente Reisverslagen:

22 December 2014

Het volgende avontuur zal over 10 dagen aanbreken.

22 November 2014

De foto’s spreken boekdelen

16 Oktober 2014

Een adembenemend weekend zonder tijd

30 September 2014

We hebben de boel (kakkerlakken) op zijn kop gezet

25 September 2014

Vliegende tijd in Suriname
Kiki

Wherever you are, be all there. - Jim Elliot

Actief sinds 05 Sept. 2014
Verslag gelezen:
Totaal aantal bezoekers 7131

Voorgaande reizen:

04 September 2014 - 27 Januari 2015

Mijn vrije profileringsruimte in Suriname!

Landen bezocht: